خبر فوری

 
 
آغاز رزمایش بین المللی دریایی با حضور 45 کشور مختلف در آب های آزاد پاکستان
کد خبر :1095614229

12:00 1399/11/24


برچسب ها : آب های بندر کراچی, امیر دریابد محمد امجد خان نیازی, رزمایش بین المللی صلح 2021, رزمایش دریایی, نیروی دریایی پاکستان,

رزمایش بین المللی صلح 2021 با حضور نیروی دریایی 45 کشور مختلف به میزبانی پاکستان در بندر کراچی این کشور آغاز گردید.


کراچی: به گزارش راز نیوز| رزمایش بین المللی صلح 2021 با حضور نیروی دریایی 45 کشور مختلف به میزبانی پاکستان در بندر کراچی این کشور آغاز گردید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، رزمایش بین المللی صلح 2021 با حضور 45 کشور مختلف از 11 بهمن ماه در آب های آزاد پاکستان آغاز شده و تا  28 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

دریابُد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان در مراسم آغاز رزمایش بین المللی صلح 2021 ابراز داشت: نیروی دریایی پاکستان همواره در حال تلاش برای برپایی صلح و ثبات در منطقه می باشد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی پاکستان اقدامات گوناگونی را برای تامین و توسعه امنیت دریایی منطقه انجام داده است و نیروی دریایی پاکستان در همه حال برای حفظ ثبات در منطقه در تلاش است.

این رزمایش به صورت رسمی با مراسم برافراشتن پرچم کشورهای شرکت کننده آغاز گردید، در این رزمایش نمایندگان 45 کشور مختلف با تجهیزات دریایی خود، کارشناسان نظامی و افسران و فرماندهان عالی رتبه و پیشکسوت این کشورها حضور خواهند داشت، دریابان نوید اشرف فرمانده ناوگان پاکستان نیز به عنوان میهمان ویژه و نمایندگان 7 کشور نیز به عنوان میهمان افتخاری در این مراسم حضور خواهند داشت.

سخنگوی نیروی دریایی پاکستان در این خصوص ابراز داشت: مشارکت چندین کشور جهان در این رزمایش همزمان با شیوع کرونا دستاورد بزرگ نیروی دریایی پاکستان است، هدف از برگزاری این رزمایش تقویت توان دریایی منطقه و افزایش سطح مهارت در عملیات های مشترک می باشد.

ارسال نظر

 
1