خبر فوری

 
آغاز تظاهرات مسالمت آمیز شیعیان علیه ربوده شدن افراد بیگناه توسط نیروهای امنیتی در کراچی
کد خبر :342340429

17:09 1398/02/08


برچسب ها : آزادی, افراد ربوده شده, پاکستان, تظاهرات, شیعه, کراچی,

آغاز تظاهرات مسالمت آمیز شیعیان علیه ربوده شدن افراد بیگناه توسط نیروهای امنیتی از منطقه رضویه کراچی به سوی منزل رئیس جمهور پاکستان .


 

 

به گزارش رازنیوز، پس از اعتراضات پیاپی خانواده های افراد ربوده شده، جنبش افراد ربوده شده شیعه و مردم شیعه به ربودن افراد بیگناه، یورش و حملات متواتر شبانه نیروهای امنیتی به منازل، روز گذشته راشد رضوی رهبر جنبش افراد ربوده شده شیعه در پیامی اظهار داشته بود درصورتیکه افراد بیگناه شیعه آزاد نشوند و این روند ادامه یابد، روز یکشنبه مورخ 8 اردیبهشت ماه دست به تظاهرات گسترده ای خواهیم زد؛ وی در ادامه پیام تویتری خود پس از دعوت به شرکت از تمامی مؤمنان بیان داشت، درصورتیکه دولت و نیروهای امنیتی افراد بیگناه ربوده شده ما را آزاد نکنند، فردا با حضور پرشور خود باعث رسوایی مقامات شده و آنها را مجبور به آزاد کردن افراد ربوده شده خواهیم کرد.
امروز (یکشنبه) مردم شیعه کراچی با حضور پرشور خود و با به تن داشتن کفن هایی با نوشته " آماده برای شهادت" به میدان آمده و از محلی در منطقه رضویه شهر کراچی که ضریح نمادین حضرت زینب کبری سلام الله علیها ساخته شده است تجمع خود را آغاز کرده و در حال حرکت به سوی منزل رئیس جمهور پاکستان هستند.
 
 
 
 

 

 
 
 
 
تاکنون جمعیت قابل توجهی با وجود گرمای شدید در این اعتراضات شرکت کرده است.
لازم به ذکر است نیروی پلیس نیز با تعداد بالایی در محل حاضر شده است . تظاهرات کنندگان با شعارهای لبیک یا حسین علیه السلام، لبیک یا زهرا سلام الله علیها و بیگناهان ما را آزاد کنید ، خواستار آزادی عزیزانشان شدند .
 
 
 
 

ارسال نظر

 
1