خبر فوری

 
 
آزار و اذیت های ارتش پاکستان درقبال مردم محلی پس از حملات طالبان پاکستان
کد خبر :1367425583

12:33 1399/06/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, حمله, عملیات جستجو, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

منابع خبری وابسته به گروه های تروریستی در گزارشی از آزار و اذیت های ارتش پاکستان در قبال مردم محلی وزیرستان جنوبی و شمالی از دو روز گذشته درپی حملات ضد نیروهای امنیتی عناصر تحریک طالبان پاکستان خبر داده اند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| منابع خبری وابسته به گروه های تروریستی در گزارشی از آزار و اذیت های ارتش پاکستان در قبال مردم محلی بخش شکتوئی وزیرستان جنوبی از دو روز گذشته درپی حملات ضد نیروهای امنیتی عناصر تحریک طالبان پاکستان خبر داده و گفتند: تاکنون ارتش پاکستان علاوه بر هجوم بدون جواز به منازل مختلف مردم بومی و زیر پا گذاشتن قداست حریم خصوصی، بیش از 200 جوان را ربوده است.

گفتنی است قبل از این یک سپهبد و دو نظامی ارتش پاکستان در انفجار تروریستی جان باخته بودند، درحالیکه عناصر مسلح موفق به فرار از محل شدند. اما ارتش پاکستان به بهانه عملیات جستجو، رفتار خشونت آمیز و ضد بشری با مردم بومی داشته است.

همچنین ارتش پاکستان طی عملیات جستجو در بخش میر علی از وزیرستان شمالی نیز بیش از 10 فرد را دستگیر کرده است. طبق اظهارات منابع جنبش حفاظت از پشتون، مردم از آنان خواستار کمک رسانی شدند که امکان تظاهرات شدید وجود دارد.

ارسال نظر

 
1