خبر فوری

 
 
آزادی یکی از شهروندان ربوده شیعه از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان پس از گذشت 4 سال
کد خبر :1732624001

11:39 1400/11/30


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده شیعه, دادگاه عالی لاهور, راولپندی, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شیعیان پاکستان,

عاطف بنگش شهروند شیعه اهل منطقه پاراچنار و ساکن راولپندی که 4 سال قبل به دست نیروهای امنیتی پاکستان از محل سکونت خود ربوده شده بود، آزاد و به منزل خود بازگشت.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| عاطف بنگش شهروند شیعه اهل منطقه پاراچنار و ساکن راولپندی که 4 سال قبل به دست نیروهای امنیتی پاکستان از محل سکونت خود ربوده شده بود، آزاد و به منزل خود بازگشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پس از موافقت دادگاه عالی لاهور با درخواست ارائه شده از سوی اعضای خانواده عاطف بنگش مبنی بر ضمانت وی، این شهروند شیعه از زندان آزاد و به منزل خود بازگشت.

گفتنی است عاطف بنگش چهار سال قبل در سال 2018 میلادی توسط نیروهای امنیتی پاکستان بازداشت شد، وی پس از تحمل سه ماه حبس در زندان های مخوف اطلاعاتی پاکستان، 6 ماه قبل به زندان مرکزی سرگودا در ایالت پنجاب منتقل گردید.

بر همین اساس اعضای خانواده وی با ارائه درخواست به دادگاه عالی لاهور خواستار آزادی عاطف به قید ضمانت شدند که از سوی دادگاه مورد موافقت قرار گرفت.

بخوانید: ربوده شدن 3 تن از جوانان شیعه توسط سازمان اطلاعاتی پاکستان/ پشت پرده

ارسال نظر

 
1