خبر فوری

 
آزادی یک فرد و ربوده شدن یک جوان بلوچ از مناطق خضدار و پنجگور توسط نهادهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1652209949

14:30 1402/02/23


برچسب ها : ایالت بلوچستان, ربودن, ربودن افراد, ربودن افراد بلوچ, ربوده شدن, شهرستان پنجگور, شهرستان خضدار, نیروهای امنیتی پاکستان,

نهادهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان طی عملیاتی دو شهروند بلوچ را از مناطق خضدار و پنجگور ایالت بلوچستان ربوده و به مکان های نامعلومی منتقل نمودند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نهادهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان طی عملیاتی دو شهروند بلوچ را از مناطق خضدار و پنجگور ایالت بلوچستان ربوده و به مکان های نامعلومی منتقل نمودند.

بر اساس جزئیات، نیروهای امنیتی پاکستان در تاریخ 23 اردیبهشت (13 مه) شخصی به نام علی احمد فرزند محمد نور گمشادزی را از منطقه لوپ بخش وده شهرستان خضدار دستگیر و بازداشت نمودند.

در همین حال مردم بلوچستان علیه ارتش پاکستان جهت آزادی فرد ربوده شده اعتراضات گسترده ای را در بزرگراه کویته-کراچی و بازار وده آغاز نمودند که منجر به آزادی شخص ربوده شده توسط مقامات امنیتی و اطلاعاتی پاکستان گردید.

از سوی دیگر شب گذشته 22 اردیبهشت (12 مه) نیروهای امنیتی پاکستان طی یورش به خانه ای در منطقه بونستان شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان، شخصی به نام مجاهد فرزند فضل توسط را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل نمودند.

ارسال نظر

 
1