خبر فوری

 
 
آزادی یک شهروند بلوچ پس از شکنجه و اذیت و آزار توسط سازمان اطلاعاتی پاکستان در گوادر
کد خبر :1738819594

11:13 1397/10/07


برچسب ها : بلوچستان, سازمان اطلاعات پاکستان, گوادر,

شکرالله فرزند دکتر اکبر ساکن شهر گوادر سه روز پیش توسط تروریست های تحت امر سازمان اطلاعات پاکستان ربوده شد و پس از شکنجه و آزار و اذیت شدید، در حالت نیمه جان وی را رها کردند.


 

گوادر: به گزارش راز نیوز به نقل از دیلی سنگر، دل مراد بلوچ مسئول بخش اطلاعات جنبش ملی بلوچ با انتشار تصویری از یک فرد شکنجه شده در صفحه توییتر خود خبر داد: شکرالله فرزند دکتر اکبر ساکن شهر گوادر سه روز پیش توسط تروریست های تحت امر سازمان اطلاعات پاکستان ربوده شد و پس از شکنجه و آزار و اذیت شدید، در حالت نیمه جان وی را رها کردند.

وی شکرالله بلوچ را فردی خوش شانس خواند که توانسته است از بند گروه مرگ سازمان های حکومتی پاکستان جان سالم به در برده است.

وی پس از تماس گزارشگران پایگاه دیلی سنگر اظهار داشت: اعضای گروه مرگ تحت سازماندهی سازمان های حکومتی، 3 روز پیش، شکرالله فرزند دکتر اکبر را از منطقه چب شهر گوادر ربوده و پس از انتقال به مخفیگاه خود، آن را با انواع شکنجه ها مورد اذیت و آزار قرار دادند به صورتی که در تمامی نواحی بدن وی، آثار سوختن توسط سیگار نیز قابل مشاهده است.

وی گفت: هر روزه اقدامات وقیحانه متعددی از این قبیل، در سر تا سر بلوچستان، صورت میپذیرد و علاوه بر ظلم و ستم های ارتش پاکستان، گروه های مختلف اراذل و اوباش نیز به سرپرستی ارتش پاکستان، اقدام به هراس افکنی و اذیت و آزار شهروندان بلوچ و تعرض به جان، مال و ناموس شهروندان میکنند.

در جنایات جنگی ارتش پاکستان، علاوه بر ربودن و ناپدید کردن شهروندان بلوچ، حمایت از گروههای اراذل و اوباش برای اذیت و آزار شهروندان بلوچ نیز شامل میشود.

ارسال نظر

 
1