خبر فوری

 
 
آزادی یک شهروند بلوچ از اسارت نیروهای امنیتی / ربودن 4 شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی در مناطق مختلف بلوچستان
کد خبر :2102376491

22:00 1398/07/07


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, افراد ربوده شده, بلوچستان, پاکستان, پنجگور, تربت, مند,

نیروهای امنیتی یک شهروند بلوچ را پس از دوسال و نیم آزاد کردند از طرفی هم نیروهای امنیتی 4 شهروند بلوچ را در مناطق پنجگور و تربت ایالت بلوچستان پاکستان ربودند.


کویته: به گزارش راز نیوز، نیروهای امنیتی یک شهروند بلوچ را پس از دوسال و نیم آزاد کردند از طرفی هم نیروهای امنیتی 4 شهروند بلوچ را در مناطق پنجگور و تربت ایالت بلوچستان پاکستان ربودند. طبق اطلاعات به دست آمده عبد السلام فرزند شنبه پس از گذشت 29 ماه امروز از اسارت نیروهای امنیتی در منطقه مند ایالت بلوچستان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

از طرفی هم نیروهای امنیتی روز گذشته در بازار شهر تربت استان کیچ شبیر ملک ملنگ ساکن منطقه زامران ایالت بلوچستان را هنگامی که در حال تعمیر خودرو در گاراج بود را ربودند.

همچنین نیروهای امنیتی طی 24 ساعت گذشته 3 شهروند بلوچ را از استان پنجگور ایالت بلوچستان ربودند. طبق اطلاعات به دست آمده نیروهای امنیتی سهیل حضور فرزند حاجی حضور ساکن منطقه کاتاگری استان پنجگور ایالت بلوچستان را ربودند. لازم به ذکر است سهیل در دبی مشغول به کار بود وی برای عیادت از خانواده به پاکستان بازگشته بود و امروز پس از خرید بلیط بازگشت در مسیر منزل توسط نیروهای امنیتی ربوده شد.

نیروهای امنیتی جعفر فرزند حسین را در استان پنجگور ایالت بلوچستان ربودند. به گفته منابع محلی وی با بنزین ایرانی مشغول تجارت در منطقه پنجگور بود.

نیروهای امنیتی در منطقه عیسی استان پنجگور ایالت بلوچستان عبد القدیر فرزند فضل محمد را ربودند. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده وی عبد القدیر کارمند دولتی بود و زمانی که در حال ماموریت بود توسط نیروهای امنیتی ربوده شد.

ارسال نظر

 
1