خبر فوری

 
 
آزادی یک دانشجوی بلوچ از بند سازمان های امنیتی پاکستان
کد خبر :273463850

11:10 1398/05/11


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, جیئند بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, شهروندان بلوچ, صدای شهروندان ربوده شده بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

یک دانشجوی بلوچ به نام جیئند بلوچ پس از گذشت 8 ماه از بند سازمان های امنیتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز یک دانشجوی بلوچ به نام جیئند بلوچ پس از گذشت 8 ماه از بند سازمان های امنیتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت.

طبق جزئیات منتشر شده از سوی منابع محلی، جئیند بلوچ 9 آذر ماه سال گذشته به همراه پدر و برادر کوچک خود به نام حسنین بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان ربود شده بود و اکنون پس از گذشت 8 ماه به منزل خود بازگشته است.

گروه ها و انجمن های مختلف دانشجویی در کنار خانواده جیئند بلوچ در کشورهای مختلف دنیا به تظاهرات و اعتراض علیه این اقدام سازمان های امنیتی پاکستان پرداخته و خواستار آزادی هرچه فوری وی شدند.

گفتنی است پدر وی تنها چند روز پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی، آزاد گردیده بود در حالی که برادر کوچک وی علی رغم آنکه متهم به حمله مسلحانه به کنسولگری چین در کراچی  است، همچنان در بند سازمان های امنیتی به سر می برد و به هیچکدام از نهادهای قضایی جهت محاکمه ارائه نگردیده است و تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت سلامت جسمانی وی در دست نیست.

ارسال نظر

 
1