خبر فوری

 
 
آزادی چهار دانشجوی ربوده شده بلوچ از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1231466877

15:47 1401/10/16


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, دانشجویان بلوچ, دانشگاه لسبیله, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, کویته,

انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ از آزادی چهار تن از دانشجویان بلوچ ربوده شده از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان خبر دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ از آزادی چهار تن از دانشجویان بلوچ ربوده شده از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان خبر دادند.

طبق اعلام انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ نیروهای امنیتی ارتش پاکستان اول ژانویه سال جاری با یورش به خوابگاه دانشجویان در دانشگاه کویته دو جوان بلوچ به نام‌های نور احمد محمد حسنی و زوهیب رئیسانی را دستگیر و به محل ناشناس منتقل کردند.

اعضای خانواده این دو دانشجوی بلوچ اطلاعات مربوطه به نحوه ربوده شدن فرزندان خود را به انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ ارائه دادند. انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ طی بیانیه‌ای با تأیید آزادی یکی از دانشجویان ربوده شده به نام نور احمد محمد حسنی خواستار آزادی دانشجوی دیگر به نام زوهیب رئیسانی شد.

از سوی دیگر سعود ناز بلوچ دانشجوی دانشگاه کشاورزی، آب و علوم دریایی واقع در منطقه اوتهل شهرستان لسبیلا که سال گذشته از منطقه وندر ربوده شده بود نیز روز گذشته آزاد و به منزل خود بازگشت.

همچنین دو دانشجوی دیگر به نام‌های کامران بلوچ و چاکر بلوچ که همراه با سعود ناز ربوده شده بودند نیز از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان آزاد شدند.

ارسال نظر

 
1