خبر فوری

 
 
آزادی و ربودن 2 فرد بلوچ از شهرستان کیچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1436958929

15:47 1401/12/10


برچسب ها : ایالت بلوچستان, تربت, دستگیر, ربودن, ربودن افراد, ربودن افراد بلوچ, شهرستان کیچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نهادهای اطلاعاتی و امنیتی پاکستان یک حوان بلوچ را در بامداد روز گذشته 9 اسفند ماه (28 فوریه) از بخش تربت شهرستان کیچ ایالت بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نهادهای اطلاعاتی و امنیتی پاکستان یک حوان بلوچ به نام محمد جان فرزند حکیم بلوچ را در بامداد روز گذشته 9 اسفند ماه (28 فوریه) از بخش تربت شهرستان کیچ ایالت بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

از سوی دیگر، محمد مزمل که چندی پیش توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر شده بود هم اکنون از بند نهادهای امنیتی پاکستان آزاد شده و به خانه خود بازگشت.

لازم به ذکر است که نهادهای اطلاعاتی و امنیتی پاکستان در تاریخ 7 اسفند (26 فوریه) شخصی به نام محمد مزمل ملقب به خواجه مزمل فرزند حاجی محمد حنیف را از خانه اش در منطقه قمبرانی شهر کویته بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

لازم به ذکر است، ربودن افراد در بلوچستان سال هاست بی وقفه ادامه دارد و اکثریت ربوده شدگان، جوانان بلوچ هستند همچنین گروه صدای افراد ربوده شده بلوچ بیش از یک دهه است که در حال اعتراض به اینگونه فعالیت ها علیه انسانیت در بلوچستان است.

ارسال نظر

 
1