خبر فوری

 
 
آزادی قاتل شیعه/ کشتار شیعیان هزاره ادامه دارد
کد خبر :476361669

09:47 1397/09/10


برچسب ها : تروریست, تروریسم, تکفیری, دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم, شیعه کشی,

شیعیان هزاره همچنان زیر تیغ دشمن


به گزارش راز نیوز، طی حمله تروریستی در منطقه بولان شهر مچ ایالت بلوچستان یک جوان شیعه بنام نورعلی هزاره به شهادت رسید. نورعلی با تیراندازی تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. جسد شهید والامقام به محله هزاره در حسینیه ابوطالب انتقال یافت.

از طرفی تروریست عبید معروف به «عبید کی تو» به همراه 3 تروریست دیگر توسط دادگاه مبارزه با تروریسم تبرئه شد. تبرئه شدگان بنام‌های اشتیاق، ابو عرفان و شفیق هستند. عبید یک تروریست معروف که قاتل صدها نفر از مسلمانان به‌ویژه شیعه و سنی است که وابسته به حزب MQM بوده که مقر فعالیت خود را در منطقه ناین زیرو (90) انتخاب نموده بود. او قاتل مداح و شاعر معروف شیعیان پاکستان شهید استاد سبط جعفر (ره) نیز می‌باشد. عبید شهید سبط جعفر را 5 سال پیش به شهادت رساند و به دلیل شکایت شیعیان دستگیر نشد اما پس از مدتی تروریست عبید یک افسر عالی‌رتبه پلیس کراچی را به کام مرگ فرستاد که همین موجب دستگیری وی حبس وی شد. چه‌بسا اگر عبید افسر عالی‌رتبه را نمی‌کشت شاید این مدت عمر خود را در زندان نبود و آزادانه فعالیت‌های تروریستی خود را همچنان ادامه می‌داد. البته با آزادی او نیز جان مسلمانان کراچی به‌ویژه شیعه درخطر است.

باروی کار آمدن عمران خان (ارتش پاکستان) همچنان شاهد کشتار شیعه و آزادی تروریست‌ها هستیم... و این داستان ادامه دارد......

ارسال نظر

 
1