خبر فوری

 
 
آزادی فرد ربوده شده شیعه پس از 7 ماه
کد خبر :611695721

18:03 1399/11/23


برچسب ها : آزادی, آزادی افراد ربوده شده, آزادی افراد ربوده شده شیعه, افراد ربوده شده شیعه, پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سازمان های اطلاعاتی و مخفی پاکستان, شیعه,

حسنین رضا که در تاریخ 8 مرداد 99 از منطقه شاهراه فیصل کراچی مفقود شده بود در شهر بهاولپور ایالت پنجاب از زندان های مخوف اطلاعاتی پاکستان آزاد شد.


پنجاب: به گزارش راز نیوز | طبق جزئیات حسنین رضا که در تاریخ 8 مرداد 99 از منطقه  شاهراه فیصل کراچی مفقود شده بود در شهر بهاولپور ایالت پنجاب از زندان های مخوف اطلاعاتی پاکستان آزاد شد.

حسنین رضا که اصالتا اهل شهر جهنگ است هفت ماه پیش هنگام رفتن به آزمایشگاه برای تست کرونا به همراه یکی از دوستانش به نام فضل عباس ناپدید شد.

فضل عباس یک ماه پس از ناپدید شدن آزاد شده بود اما حسنین رضا شب گذشته پس 7 ماه آزاد شد.

خانواده های افراد مفقود شده شیعه از عمران خان نخست وزیر پاکستان، باجوا فرمانده ارتش و رئیس دادگستری پاکستان درخواست کرده اند تا آزادی فوری عزیزانشان را تضمین کنند. بسیاری از والدین این افراد ناپدید شده در فراق فرزندان خویش جان خود را از دست داده  و بسیاری دیگر درحال دست و پنجه نرم کردن با مرگ هستند.

لازم به ذکر است که ده ها تن از جوانان شیعه در کشور پاکستان توسط اداره های اطلاعاتی این کشور ناپدید شده اند و هیچکس اهمیتی نمی دهد. علی رغم گذشت سالها، این جوانان نه آزاد می شوند و نه به دادگاه ها معرفی می شوند.

ارسال نظر

 
1