خبر فوری

 
آزادی سه نفر و بازداشت سه تن دیگر از شهروندان بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1067862209

12:26 1398/04/15


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

سه تن از شهروندان بلوچ که از شهر کراچی و دیگر نقاط ایالت بلوچستان ربوده شده بودند آزاد شدند، این در حالی است که سه تن دیگر از شهروندان بلوچ نیز توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی ربوده شدند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز سه تن از شهروندان بلوچ که از شهر کراچی و دیگر نقاط ایالت بلوچستان ربوده شده بودند آزاد شدند، این در حالی است که سه تن دیگر از شهروندان بلوچ نیز توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی ربوده شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه محلی، نیروهای امنیتی با یورش به یک منزل در منطقه سعید آباد از توابع پنجگور شخصی به نام حکیم فرزند غلام محمد را بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نمودند.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین یک نوجوان بلوچ به نام شاه جان فرزند موسی را از منطقه کیچ ربودند.

همچنین فردی به نام رفیق بلوچ فرزند یعقوب که مشغول خدمت در ارتش کشور عمان بود در حین بازگشت به عمان، از فرودگاه کراچی توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شده است.

اعضای خانواده رفیق بلوچ معتقدند وی توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده است.

لازم به ذکر است تاکنون چندین شهروند بلوچ مقیم کشورهای خارجی، در حین ورود به فرودگاه کراچی توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شده اند.

شب گذشته نیز ایاز فرزند نبی بخش شهروند بلوچ ساکن منطقه پنجگور که در حین بازگشت از دبی در فرودگاه کراچی توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده بود امروز آزاد و به منزل خود بازگشت.

همچنین دو شهروند دیگر بلوچ به نام های بشییر احمد و زین العابدین فرزند گل محمد که از 2 سال گذشته در بند سرویس های اطلاعاتی بودند، امروز آزاد و به دامان خانواده بازگشتند.

ارسال نظر

 
1