خبر فوری

 
 
آزادی رمضان مینگل، یکی از سرکردگان گروه تروریستی لشکر جنگوی تنها پس از گذشت یک ماه
کد خبر :717115152

12:05 1398/01/21


برچسب ها : رمضان مینگل, سازمان اطلاعات پاکستان, سپاه صحابه, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی,

رمضان مینگل که در قتل عام و نسل کشی شیعیان مظلوم پاکستان نقش داشته است در 22 اسفند ماه سال گذشته توسط سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت شده بود و اکنون پس از گذشت یک ماه آزاد شده است.


 

کویته: رمضان مینگل یکی از سرکردگان گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه(لشکر جنگوی) تنها پس از گذشت یک ماه آزاد شد.

به گزارش راز نیوز به نقل از منابع آگاه، رمضان مینگل که در قتل عام و نسل کشی شیعیان مظلوم پاکستان نقش داشته است در 22 اسفند ماه سال گذشته توسط سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت شده بود و اکنون پس از گذشت یک ماه آزاد شده است.

رمضان مینگل یکی از سرکرگان گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه(لشکر جنگوی) ایالت بلوچستان پاکستان می باشد، این گروه تروریستی هزاران تن از شیعیان مظلوم و بیگناه پاکستان از جمله زائرین عتبات عالیات که در مسیر مرز ایران بودند را به قتل رسانده است.

وی پیش از این نیز توسط نیروهای امنیتی و سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت شده است اما پس از گذشت مدتی با پیگیری اربابان تروریست پرور خود در لابی های پاکستان آزاد شده است.

لازم به ذکر است پس از بازداشت رمضان مینگل توسط نیروهای امنیتی پاکستان، سپاه صحابه در صفحات توییتر خود با انتشار تصاویر مختلفی به حمایت از رمضان مینگل پرداخت و این دستگیری را به تماس تلفنی عمران خان نخست وزیر پاکستان و اقای روحانی رئیس جمهور ایران مرتبط خواند.

آزادی این سرکرده گروه تکفیری تروریستی در حالی صورت می‌گیرد که بسیاری از شیعیان بی‌گناه بدون هیچ‌گونه اتهامی توسط مأموران سرویس اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید شده‌اند.

روند بازداشت شهروندان شیعه توسط سرویس اطلاعاتی پاکستان طی روزهای اخیر شدت بیشتری به خود گرفته است و بسیاری از شیعیان از مناطق مختلف پاکستان توسط سرویس‌های اطلاعاتی بازداشت و ناپدید شده‌اند و بنا بر گفته برخی از منابع آگاه تنها ظرف مدت 8 روز، هشتاد نفر از شهروندان شیعه بدون هیچ گونه اتهامی توسط سرویس اطلاعات پاکستان بازداشت و ناپدید شده اند.

ارسال نظر

 
1