خبر فوری

 
آزادی دو فرد ربوده شده بلوچ و ربوده شدن مجدد یک فرد دیگر پس از آزادی
کد خبر :1263253657

16:08 1398/11/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلوچستان,

دو فرد ربوده شده از میدان حب توسط نیروهای امنیتی پاکستان در تاریخ 29 فروردین 1397 آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند. همچنین یک فرد دیگر نیز پس از چند ساعت آزدی پس از 3 سال، مجددا ربوده شده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نجیب فرزند میار جان و پرویز فرزند جمعه دو فرد ربوده شده از میدان حب توسط نیروهای امنیتی پاکستان در تاریخ 29 فروردین 1397 آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند. ناگفته نماند دو فرد ربوده شده دیگر به همراه دو نامبرده همچنان در اسارت نیروهای امنیتی پاکستان هستند.

طبق گزارش منابع بلوچ، عبد المجید فرزند عبد الرشید ساکن منطقه پروم استان پنجگور ربوده شده در تاریخ 27 اسفند 1395، روز گذشته پس از آزادی چند ساعته، مجددا توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده است. فرد آزاد شده پس از آزادی، توسط اردوگاه نیروهای اف سی ارتش پاکستان در استان پنچگور به بهانه امضاء برخی اسناد فراخوانده شد که تاکنون به خانه خود بازنگشته است.

نصرالله بلوچ رئیس صدای افراد ربوده شده بلوچ ابراز داشت که عبد المجید پس از سه سال اسارت آزاد شده و درپی آن خانواده او نیز خوشحال شده بودند، اما این اقدام غیر انسانی و غیر قانونی را محکوم می کنیم. اگر ارتش حقیقتا اسیر را برای امضای اسناد احضار کرده بود، باید اجازه بازگشت با خانواده را نیز به او میدادند.

ارسال نظر

 
1