خبر فوری

 
 
آزادی دو شهروند بلوچ از بند سازمان های امنیتی پاکستان و ربوده شدن یک فرد دیگر
کد خبر :1180220456

11:27 1399/12/16


برچسب ها : آؤانس های اطلاعاتی پاکستان, آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, رئیس سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ,

دو شهروند بلوچ که از نقاط مختلف ایالت بلوچستان پاکستان توسط سازمان های امنیتی و اطلاعاتی بازداشت و ناپدید شده بودند روز گذشته آزاد و به منازل خود بازگشتند، این در حالی است که یک فرد دیگر بلوچ از کیچ به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و سپس ناپدید گردید.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دو شهروند بلوچ که از نقاط مختلف ایالت بلوچستان پاکستان توسط سازمان های امنیتی و اطلاعاتی بازداشت و ناپدید شده بودند روز گذشته آزاد و به منازل خود بازگشتند، این در حالی است که یک فرد دیگر بلوچ از کیچ به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و سپس ناپدید گردید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، میرگل محمد فرزند نیک محمد که پس از بازداشت به دست سازمان های امنیتی پاکستان هیچ اطلاعی از وی در دست نبود در زندان هده شهر کویته شناسایی شده است.

میر گل محمد سه سال قبل به دست ماموران سازمان های امنیتی پاکستان بازداشت شده بود و تاکنون هیچ اطلاعاتی از محل بازداشت وی در دست نبود.

علاوه بر این پیرجان فرزند بشیر احمد که 28 تیر ماه 1398 از شهر تربت ایالت بلوچستان به دست سازمان های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده بود روز گذشته آزاد گردید.

همچنین یکی دیگر از افراد ربوده شده بلوچ به نام عبدالله از اهالی شهرستان نوشکی که 7 سال قبل توسط نهادهای اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید شده بود نیز روز گذشته آزاد و به منزل خود بازگشت.

نصرالله بلوچ رئیس انجمن صدای افراد ربوده شده بلوچ آزادی دو تن از افراد ناپدید شده از بند سازمان های امنیتی پاکستان را تایید نموده است، طبق گفته وی طی یک هفته اخیر بیش از 10 نفر از افراد ربوده شده بلوچ آزاد شده اند.

این در حالی است که که شهروند بلوچ به نام عبید بلوچ از اهالی منطقه بلیده شهرستان کیچ به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان و نیروهای ارتش بازداشت و سپس ناپدید شده است.

ارسال نظر

 
1