خبر فوری

 
 
آزادی دو شهروند بلوچ از بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1886106172

12:13 1399/11/04


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, پنجگور, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, مچ,

دو شهروند بلوچ از اهالی مناطق پنجگور و مچ که به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید شده بودند، روز گذشته آزاد شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دو شهروند بلوچ از اهالی مناطق پنجگور و مچ که به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید شده بودند، روز گذشته آزاد شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اورنگزیب فرزند سراج احمد از اهالی شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان که 13 خرداد ماه سال جاری به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان از شهر کراچی ربوده شده بود آزاد شد.

همچنین خیر محمد مری ساکن منطقه مچ که آبان ماه سال جاری توسط سرویس های اطلاعاتی پاکستان از منطقه مچ ربوده شده بود نیز آزاد و به منزل خود بازگشت.

جنبش صدای افراد ربوده شده بلوچ با خوشایند قرار دادن آزادی افراد ربوده شده ابراز داشت: دولت آزادی دیگر افراد ربوده شده را نیز به مرحله اجرا در بیاورند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز چهار شهروند بلوچ از اهالی بخش جاو شهرستان آواران ایالت بلوچستان نیز از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

همچنین طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر آزادی ندیم بلوچ نیز منتشر گردید، اما خانواده وی با رد این خبر اعلام نمودند ندیم همچنان ناپدید است.

گفتنی است ندیم بلوچ در آوریل 2019 میلادی در عملیات نیروهای ارتش پاکستان به همراه چند تن دیگر بازداشت و به زندان های مخوف اطلاعاتی منتقل گردید و تاکنون نیز ناپدید است.

ارسال نظر

 
1