خبر فوری

 
 
آزادی دو تن از افراد ربوده شده بلوچ توسط سرویس های امنیتی پاکستان
کد خبر :964408605

16:26 1400/02/14


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ,

دو تن از شهروندان بلوچ که توسط ماموران سرویس های امنیتی پاکستان ربوده شده بودند پس از گذشت 5 سال و یک سال اسارت از بند سرویس های اطلاعاتی آزاد و به منزل خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دو تن از شهروندان بلوچ که توسط ماموران سرویس های امنیتی پاکستان ربوده شده بودند پس از گذشت 5 سال و یک سال اسارت از بند سرویس های اطلاعاتی آزاد و به منزل خود بازگشتند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی منابع آگاه بلوچ، عیسی خان مری فرزند تیمر خان که 28 خرداد ماه 1395 زمانی که از کاهان برای درمان به یک حکیم در مستونگ مراجعه کرده بود توسط نیروهای امنیتی پاکستان بازداشت و به زندان های مخوف اطلاعاتی منتقل گردید، وی امروز پس از تحمل نزدیک به 5 سال اسارت از بند سرویس های اطلاعاتی آزاد و به منزل بازگشت.

منابع آگاه بلوچ همچنین از آزادی یکی دیگر از شهروندان بلوچ به نام حزب الله قمبرانی از بند زندان های امنیتی پاکستان خبر دادند.

حزب الله قمبرانی 25 بهمن ماه 98 توسط نیروهای امنیتی پاکستان به همراه حسان قمبرانی از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان بازداشت و ناپدید گردید و امروز پس از تحمل 14 ماه اسارت آزاد گردید.

حسیبه قمبرانی خواهر حسان قمبرانی ضمن تایید این خبر خواستار آزادی فوری برادر خود نیز شده است.

ارسال نظر

 
1