خبر فوری

 
 
آزادی 9 شهروند ربوده شده بلوچ از بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1029944216

13:51 1399/05/11


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, خضدار, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, هرنائی,

9 تن از شهروندان بلوچ که از خضدار و هرنائی ایالت بلوچستان ربوده شده بودند، روز گذشته از بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منازل خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| 9 تن از شهروندان بلوچ که از خضدار و هرنائی ایالت بلوچستان ربوده شده بودند، روز گذشته از بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منازل خود بازگشتند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هفت تن از شهروندان بلوچ به نام های منور فرزند گهرام، زاهد فرزند نیک محمد، خالد فرزند محمد بخش، طارق فرزند دادل، ستار فرزند امین، رفیق فرزند علی و دارو فرزند شیر محمد 24 خرداد ماه سال جاری از منطقه گریشه استان خضدار به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و سپس ناپدید شدند.

همچنین دو تن از فرزندان قیصر چلگری نیز که در جریان عملیات نیروهای امنیتی در تاریخ 16 تیر ماه سال جاری بازداشت و ناپدید شده بودند روز گذشته آزاد و به منازل خود بازگشتند.

لازم به ذکر است در جریان عملیات نیروهای امنیتی در منطقه نشئا واقع در استان هرنایی بلوچستان قیصر چلگری به همراه نوه خردسال خود و دو تن دیگر از زنان به ضرب گلوله نیروهای امنیتی به قتل رسید.

ارسال نظر

 
1