خبر فوری

 
 
آزادی 4 نفر از افراد ربوده شده بلوچ توسط ارتش پاکستان در شهرستان های گوادر و حب ایالت بلوچستان
کد خبر :1637107695

10:28 1400/09/10


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, بلوچستان, حب, شهرستان گوادر,

3 نفر از افراد روبده شده بلوچ توسط ارتش پاکستان به نام عارف فرزند، در محمد، عادل فرزند نبی بخش و تندو فرزند لیهو را در شهرستان گوادر و 1 نفر به نام اسلم بلوچ را در شهرستان حب، آزاد شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | 3 نفر از افراد روبده شده بلوچ توسط ارتش پاکستان به نام عارف فرزند، در محمد، عادل فرزند نبی بخش و تندو فرزند لیهو را در شهرستان گوادر و 1 نفر به نام اسلم بلوچ را در شهرستان حب، آزاد شدند.

مولوی هدایت الرحمن بلوچ رهبر تحریک حق مردم گوادر را بدهید، با تایید خبر آزادی 3 نفر از افراد ربوده شده بلوچ در گوادر گفت: این افراد آزاد شده و سپس به پلیس تحویل داده شدند که من برای تکمیل مدارک آن ها به کلانتری گوادر خواهم رفت.

لازم به ذکر است که پلیس مبارزه با تروریسم این 3 نفر آزاد شده در گوادر را افراد دستگیر شده در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان و اعضای ارتش آزادی بخش بلوچ و افراد دخیل در حمله انتحاری به یک مهندس چینی در شهرستان گوادر معرفی کرده بود.

همچنین اسلم بلوچ نیز که در شهرستان حب ایالت بلوچستان آزاد شده، ماه پیش توسط ارتش پاکستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شد.

لازم به ذکر است که مسئله ربوده شدن مردم بلوچ مدت زمان زیادی است که ادامه دارد و گروه های حقوق بشر و احزاب سیاسی بلوچستان، ارتش پاکستان را مسئول می دانند.

ارسال نظر

 
1