خبر فوری

 
 
آزادی 4 فرد ربوده شده بلوچ و ناپدید شدن 4 تن دیگر از ایالت بلوچستان
کد خبر :189116633

13:51 1401/05/01


برچسب ها : آزادی, آزادی افراد ربوده شده, آزادی افراد ربوده شده بلوچ, شهرستان کیچ, مستونگ, ناپدید, ناپدید شدن اجباری, کویته,

3 فرد بلوچ از مناطق کویته و کیچ ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده و به مکان های نامعلومی منتقل کردند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | به گفته منابع بلوچستان، 4 فرد بلوچ از مناطق کویته، کیچ و خاران ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده و به مکان های نامعلومی منتقل کردند که شامل سدیر فرزند رحیم بخش و نوید فرزند حمید از منطقه تمپ شهرستان کیچ، بجارخان مری ساکن منطقه کلی کمالو بخش مری آباد شهر کویته شناسایی شده اند.

همچنین فرد دیگری به نام خلیل احمد فرزند رحم الله در تاریخ 29 تیر (20 ژوئیه) از منطقه کلان شهرستان خاران توسط دایره مبارزه با تروریسم دستگیر و به مکان نامعلومی منقل گردید.

همچنین به گزارش منابع بلوچستان، 4 تن از افراد ربوده شده از بخش مستونگ به نام های عطا الله شاهوانی، عبیدالله شاهوانی، کزن مجیب الرحمن شاهوانی و عبدالخالق شاهوانی طی دو روز گذشته به خانه های خود بازگشتند.

لازم به ذکر است که ربودن افراد در بلوچستان سال هاست بی وقفه ادامه دارد و اکثریت ربوده شدگان، جوانان بلوچ هستند همچنین گروه صدای افراد ربوده شده بلوچ بیش از یک دهه است که در حال اعتراض به اینگونه فعالیت ها علیه انسانیت در بلوچستان است.

ارسال نظر

 
1