خبر فوری

 
 
آزادی 22 شهروند از اهالی پنجاب توسط گروه جدایی طلب لشکر بلوچستان
کد خبر :1382135022

09:46 1399/07/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, سازمان اطلاعات پاکستان, گروه های مسلح بلوچ, لشکر بلوچستان,

گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به لشکر بلوچستان از آزادی 22 تن از شهروندان ایالت پنجاب پاکستان که سه روز پیش به اسارت برده شده بودند خبر داد.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به لشکر بلوچستان از آزادی 22 تن از شهروندان ایالت پنجاب پاکستان که سه روز پیش به اسارت برده شده بودند خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، لونگ بلوچ سخنگوی لشکر بلوچستان در بیانیه ای اعلام داشت: فدائیان ما چندی قبل 22 نفر از اهالی ایالت پنجاب را دستگیر نموده که پس از بازجویی ها مشخص گردید تمامی این افراد از شهروندان عادی بوده که به منظور دریافت شغل به بلوچستان آمده اند.

وی افزود: ما به علت مشکوک بودن این افراد آنها را بازداشت نمودیم، زیرا عناصر وابسته به نهادهای دولتی و امنیتی پاکستان اینگونه وارد بلوچستان می شوند، اما پس از اثبات عدم وابستگی این افراد به نهادهای امنیتی پاکستان تمامی آنها آزاد شدند.

وی تاکید کرد: برخلاف رویکرد ظالمانه ارتش پاکستان در شکنجه افراد تحت بازداشت خود، این 22 نفر در دوران بازداشت تحت هیچگونه اذیت و آزار و شکنجه قرار نگرفته اند.

وی خطاب به جامعه جهانی اظهار داشت: دنیا بداند ما هیچ فرد بی گناهی را تنها به دلیل وابستگی وی به قوم و یا نژاد خاصی به قتل نمی رسانیم، ما برای دفاع از سرزمین خود بر اساس قوانین و موازین بین المللی حقوق بشر در حال مبارزه و نبرد هستیم و نهضت ما پایبند به اصول اخلاقی و عرفی جنگ است، اگر هدف ما قتل افراد بی گناه بود تمامی این 22 نفر توسط به قتل می رسیدند.

لونگ بلوچ تصریح کرد: رسانه های پاکستان هیچگاه چنین موضوعاتی را در بسترهای اطلاع رسانی خود منتشر نخواهند کرد و تنها خبرهای کذب و بی اساس را جهت جنجال افکنی علیه نهضت های جدایی طلب بلوچ را مورد تمرکز قرار خواهند داد.

سخنگوی لشکر بلوچستان در پایان بیانیه خود گفت: ما به جنگ برای دفاع از سرزمین و نوامیس خود ادامه خواهیم داد، ملت بلوچ این جنگ را تنها علیه رژیم اشغالگر پاکستان آغاز نموده است.

ارسال نظر

 
1