خبر فوری

 
 
آزادی 2 تن از شهروندان بلوچ از اسارت نیروهای امنیتی / ربودن 2 شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی
کد خبر :2137175664

16:50 1398/05/01


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, بازگشت افراد ربوده شده, بلوچستان, پاکستان,

2 تن از شهروندان بلوچ از اسارت نیروهای امنیتی آزاد شدند در حالی 2 شهروند دیگر در ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی ربوده شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز، 2 تن از شهروندان بلوچ از اسارت نیروهای امنیتی آزاد شدند در حالی 2 شهروند دیگر در ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی ربوده شدند. طبق اطلاعات به دست آمده نیروهای امنیتی در تاریخ 9 آذر 1397 از خیابان بروری شهر کویته امین الله ساکن منطقه مشکی ایالت بلوچستان را ربوده بودند پس از گذشت یک سال وی امروز از اسارت نیروهای امنیتی آزاد شد. همچنین نیروهای امنیتی در تاریخ 1 اردیبهشت 1398 از منطقه حب ایالت بلوچستان عارف بلوچ فرزند قادر بخش بلوچ، صدیر بلوچ فرزند خیر محمد، نادل بلوچ فرزند خیر محمد و زبیر بلوچ فرزند محمد باشم را ربودند. امروز تنها عارف بلوچ فرزند قادر بخش بلوچ از اسارت نیروهای امنیتی آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته است در حالی که همراهان وی در اسارت نیروهای امنیتی به سر می برند.

از طرفی هم نیروهای امنیتی از منطقه نظرآباد واقع در تمپ استان کیچ ایالت بلوچستان میر جان فرزند استاد رفیق را ربودند. همچنین نیروهای امنیتی چند روز پیش از منطقه لال بازار واقع در جهاو ایالت بلوچستان عبد القدیر فرزند محمد را ربودند.

لازم به ذکر است به علت مختل بودن شبکه مخابراتی در منطقه بلوچستان توسط نیروهای امنیتی خبرها دیر به دست می رسد.

ارسال نظر

 
1