خبر فوری

 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سلیم سلمان فرزند خداداد که در 16 اردیبهشت 98 از منطقه بلوچ آباد بخش مند ایالت بلوچستان ربوده بود آزاد شد و به خانه خود بازگشت.

سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ آزادسازی وی را تایید کرده است. این سازمان گزارش ربوده شدن وی را به حکومت ایالتی ارائه داده بود.

فیروز بلوچ نایب رئیس کمیته اقدام دانشجویان بلوچ نیز آزاد شده و به خانه خود بازگشته است. کمیته اقدام دانشجویان بلوچ آزادی وی را تایید کرده است.

لازم به ذکر است که وی در 9 خرداد 99 به همراه یکی از اقوام خود به نام جمیل بلوچ در حال رفتن به پنجگور بود که افراد مسلح ناشناس وی را در منطقه قلات به طور اجباری ربودند.

همچنین بستگان افراد ربوده شده در بلوچستان در مقابل باشگاه مطبوعاتی در اسلام آباد یک کمپ اعتصاب غذا برپا کرده اند. به گفته این افراد، آن ها به دلیل سکوت رسانه ها در بلوچستان و عدم اقدام مناسب کمیسیون تعیین شده توسط حکومت در این زمینه مجبور شدند به اسلام آباد بیایند. آن ها تقاضا کرده اند که نخست وزیر پاکستان با آن ها دیدار کرده و اطمینان دهد این افراد ربوده شده آزاد خواهند شد. کمپ اعتصاب غذا در کراچی که توسط سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ ایجاد شده و توسط ماما قدیر بلوچ اداره می شود همچنان در حال فعالیت در مقابل باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی است.

ارسال نظر

 
1