خبر فوری

 
 
آزاد شدن 3 نفر از افراد مفقود شده در ایالت بلوچستان و شهر کراچی
کد خبر :88325165

17:04 1399/11/09


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده, بلوچستان, سازمان صدا برای افراد مفقود شده, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, کراچی, کویته,

سازمان صدا برای افراد مفقود شده اعلام کرد: 3 نفر از افرادی که در بلوچستان و شهر کراچی به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده بودند آزاد شده و به خانه های خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سازمان صدا برای افراد مفقود شده اعلام کرد: 3 نفر از افرادی که در بلوچستان و شهر کراچی به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شده بودند  آزاد شده و به خانه های خود بازگشتند.

شمس الدین بنگلزئی فرزند قمر الدین مفقود شده از منطقه مسلم آباد کویته در 29 شهریور 97 ، رحیم فرزند عزیز مفقود شده از پنجگور در ژوئیه سال 2020 و عمران سدیر مفقود شده از کراچی در سال 2017، مشخصات این افراد آزاد شده می باشد.

لازم به ذکر است که دیروز افراد مفقود شده از مناطق مختلف بلوچستان به اسامی عبید عارف یکی از شاعران بلوچ، امین بلوچ، امام اسحاق، عرفان امام بخش، واحد داد شاه ساکن سامی گلگ و منظور حسین ساکن میناز بلیده نیز آزاد شده بودند که آزادی آن ها توسط سازمان صدا برای افراد مفقود شده تایید شد.

این سازمان اعلام کرد: آزادسازی افرادی که چندین سال مفقود شده بودند یک اقدام خوب از طرف دولت پاکستان است و ما از حکومت پاکستان می خواهیم برای آزادی افراد مفقود شده دیکر نیز اقدام کند.

ارسال نظر

 
1