خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حملات تربت و کویته را بر عهده گرفت
کد خبر :999967239

13:42 1403/04/17


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, شهر تربت, گروه های مسلح بلوچ, کویته,

ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های مبارز مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت 2 حمله مختلف در کویته و تربت را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های مبارز مسلح بلوچ در بیانیه ای مسئولیت 2 حمله مختلف در کویته و تربت را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای اظهار داشت: فدائیان بی ال ای امروز در حوالی دفتر اداره مالیات واقع در خیابان سریاب شهر کویته نیروهای ویژه پاکستانی موسوم به نیروی عقاب را به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند که در نتیجه آن خساراتی به آنها وارد آمد.

وی افزود: فدائیان بی ال ای همچنین شب گذشته یک عنصر وابسته به سازمان استخبارات نظامی پاکستان(MI) به نام عابد فرزند پیربخش ساکن کوشک بلیده را هدف تیراندازی قرار داده و به قتل رساندند.

وی خاطرنشان کرد: عابد پیربخش در سال 2018 میلادی پس از تسلیم شدن مقابل ارتش اشغالگر پاکستانی تحت دستورات ارتش پاکستان جاسوسی علیه نهضت ملی بلوچ را آغاز نمود، وی به صورت مستقیم در عملیات های ارتش پاکستان مشارکت داشت و با تغییر پوشش خود اقدام به جاسوسی در تربت و دیگر مناطق می کرد.

جیئند بلوچ در پایان این بیانیه گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این 2 حمله را بر عهده می گیرد. حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستانی و تمامی عناصر آنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1