خبر فوری

 
شکار 4 عنصر تروریستی در بلوچستان و خیبر پختون خوا
کد خبر :998657159

17:31 1403/01/18


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, ایالت خیبر پختون خوا, پنجگور, شهرستان پنجگور, عناصر تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان, کشف سلاح,

نیروهای امنیتی پاکستان به محض اطلاع از وجود عناصر تروریستی در شهرستان پنجگور عملیات خود را آغاز کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان به محض اطلاع از وجود عناصر تروریستی در شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان، عملیات خود را آغاز کردند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، در نتیجه این عملیات درگیری سنگینی میان دو طرف رخ داد که بر اثر آن دو عنصر تروریستی از جمله اسد معروف به حسرت به هلاکت رسیدند.

از عناصر تروریستی به هلاکت رسیده مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و مواد منفجره کشف و ضبط شد. آنها همچنین در عملیات های مختلف تروریستی، کشتار شهروندان بی گناه و نیروهای امنیتی پاکستان دست داشتند.

سربازان ارتش پاکستان در اقدامی دیگر عناصر تروریستی سازمان ممنوعه را در شهرستان وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو عنصر ترویرستی به هلاکت رسیدند.

از عناصر تروریستی به درک واصل شده تعدادی اسلحه، گلوله، مواد منفجره و مهمات کشف و ضبط شد.

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه اش خاطر نشان کرد: عملیات پاکسازی برای از بین بردن عناصر تروریستی در منطقه انجام خواهد شد و نیروهای امنیتی مصمم هستند تا بلای تروریسم را ریشه کن کنند.

ارسال نظر

 
1