خبر فوری

 
سکوت خبری رسانه های داخلی در پی سفر هیئت عالی رتبه آمریکا به اسلام آباد و دیدار با وزیر خارجه این کشور
کد خبر :998525517

19:55 1402/04/30


برچسب ها : اسلام آباد, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و آمریکا, دیدار, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, ممتاز زهرا بلوچ, هیئت آمریکایی, وزارت امور خارجه آمریکا, وزارت دفاع آمریکا, وزیر امور خارجه پاکستان,

ممتاز زهرا بلوچ سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در سکوت خبری کامل رسانه های داخلی، پس از گذشت دو روز از سفر هیئت عالی رتبه آمریکایی به اسلام آباد و دیدار با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه این کشور خبر داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | ممتاز زهرا بلوچ سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در سکوت خبری کامل رسانه های داخلی، پس از گذشت دو روز از سفر هیئت عالی رتبه آمریکایی به اسلام آباد و دیدار با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه این کشور خبر داد.

بر اساس جزئیات، دریابان آیلین لاوباچر مدیر ارشد شورای امنیت ملی آمریکا در جنوب آسیا در راس یک هیئتی طی سفر دو روزه در تاریخ 28 تیرماه (19 ژوئیه) وارد اسلام آباد شد و با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه پاکستان، هیئت آمریکایی شامل اعضای وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و کاخ سفید بود.

در این نشست، بلاول بوتو زرداری و هیئت آمریکایی موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله وضعیت منطقه ای و جهانی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در همین حال، وزیر امور خارجه پاکستان بر اهمیت تقویت تعاملات و همکاری میان پاکستان و ایالات متحده آمریکا، و لزوم گسترش تماس های دوجانبه و سطح بالا میان نمایندگان و مقامات دو کشور تاکید و پافشاری کرد.

در پایان این دیدار، دریابان آیلین لاوباچر بر عزم و اراده مستحکم آمریکا جهت حفظ ثبات و تقویت روابط خود با پاکستان اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد که پاکستان و ایالات متحده آمریکا به همکاری های متقابل و دوجانبه جهت دستیابی به منافع مشترک ادامه دهند.

ارسال نظر

 
1