خبر فوری

 
محکومیت اقدام ضد انسانی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی توسط پاکستان
کد خبر :998161087

14:33 1402/02/28


برچسب ها : ارتش اسرائیل, اسلام آباد, پاکستان و رژیم صهیونیستی, پاکستان و فلسطین, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, غزه, ممتاز زهرا بلوچ, وزارت امور خارجه پاکستان,

پاکستان طی بیانیه‌ای اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به فلسطین و به شهادت رساندن بیش از 33 تن از مردم فلسطین اعم از زن و کودک را محکوم و خواستار پایبندی به مسئولیت‌های بین‌المللی و احترام به آتش بس اخیر شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان طی بیانیه‌ای اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به فلسطین و به شهادت رساندن بیش از 33 تن از مردم فلسطین اعم از زن و کودک را محکوم و خواستار پایبندی به مسئولیت‌های بین‌المللی و احترام به آتش بس اخیر شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرکار خانم ممتاز زهرا بلوچ سخنگوی دستگاه دیپلماسی پاکستان در نشست خبری روز پنجشنبه خود با اشاره به وقایع منطقه اشغالی فلسطین اظهار داشت: پاکستان عمیقاً تحولات غزه و دیگر نقاط فلسطین اشغالی را تحت نظر دارد و نگران پیامدهای تجاوز و به مناطق شهرنشین است.

وی خاطرنشان کرد: ما جان باختن بیش از 33 شهروند فلسطینی اعم از زن و کودک طی روزهای گذشته را به شدت محکوم می‌کنیم و برای بهبودی فوری مجروحان دعاگو هستیم.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در ادامه افزود: ما از رژیم صهیونیستی می‌خواهیم ضمن پایبندی به موازین بین‌المللی و احترام به توافقنامه آتش بس اخیر، استفاده افراط گرایانه از قدرت و خشونت چندین روزه خود در منطقه غزه را پایان دهد.

وی تصریح کرد: پاکستان به حمایت‌های متداوم و بی دریغ خود از نهضت فلسطین ادامه خواهد داد و بر مطالبه دیرینه خود برای حل مسئله فلسطین و برقراری مرزهای پیش از سال 1967 مطابق با قطعنامه‌های سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی و تشکیل سرزمین مستقل و خودمختار فلسطین به پایتختی قدس شریف تأکید می‌کند، این راهکار عادلانه، جامع و پایدار برای حل مسئله فلسطین است.

 

ارسال نظر

 
1