خبر فوری

 
 
بی ال اف: مسئولیت حمله به نیروی دریایی پاکستان در تربت را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :996981486

14:31 1402/06/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروی دریایی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به اردوگاه نیروی دریایی پاکستان در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به اردوگاه نیروی دریایی پاکستان در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بی ال اف حوالی ساعت 8:10 سه شنبه شب مورخه 19 سپتامبر(28 شهریور) پاسگاه حفاظتی اردوگاه متعلق به نیروی دریایی پاکستان واقع در شهر تربت را هدف قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما از فاصله بسیار نزدیک اردوگاه نیروی دریایی را با استفاده از سلاح‌های خودکار و سنگین هدف قرار دادند، در این درگیری که نزدیک به 10 دقیقه به طول انجامید یک عضو نیروی دریایی کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد و خساراتی به پاسگاه مذکور وارد آمد، پس از این حمله نیروهای مستقر در محل که دچار سردرگمی شده بودند اقدام به تیراندازی به سوی مناطق مسکونی نمودند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی پاکستان با اشغال هزاران هکتار از اراضی مردم بلوچ برای خود اردوگاه تأسیس نموده است و پیشروی‌های این نهاد در تصرف بیشتر اراضی ادامه دارد، برخی از افراد به اصطلاح ملی گرا و سودجو در این امر با نیروهای پاکستانی همکاری می‌کنند.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: فرماندهی عملیات های نظامی در مکران به ویژه در کیچ و گوادر از این اردوگاه صورت می‌گیرد، بالگردهای جنگی و پهپادها نیز از همین اردوگاه کنترل و هدایت می‌شوند، علاوه بر این یک زندان مخوف زیرزمینی و شکنجه گاه مشتمل بر بیش از 70 سلول نیز در داخل این اردوگاه قرار دارد.

وی افزود: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و تا زمان آزادی کامل بلوچستان حملات بی ال اف علیه نیروهای اشغالگر پاکستانی با شدت تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1