خبر فوری

 
دستگیری 12 تروریست در عملیات گسترده اداره مبارزه با تروریسم در نقاط مختلف ایالت پنجاب
کد خبر :996847804

10:57 1401/09/26


برچسب ها : اداره مبارزه با تروریسم, ایالت پنجاب, بازداشت, پلیس پنجاب, دستگیری تروریست ها, سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم,

در عملیات گسترده نیروهای اداره مبارزه با تروریسم(ATD) در نقاط مختلف ایالت پنجاب 12 عضو وابسته به گروه‌های تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| در عملیات گسترده نیروهای اداره مبارزه با تروریسم(ATD) در نقاط مختلف ایالت پنجاب 12 عضو وابسته به گروه‌های تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.

طبق گفته مقامات اداره مبارزه با تروریسم در 38 عملیات اطلاعاتی جداگانه در مناطق راولپندی، شیخوپوره، فیصل آباد و ساهیوال تعداد 42 فرد مظنون مورد بازجویی قرار گرفتند که از این میان تعداد 12 تروریست شناسایی و دستگیر شدند.

سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم در این خصوص افزود: از تروریست‌های بازداشت شده چندین قبضه اسلحه به همراه مهمات و محتوای ممنوعه کشف و ضبط گردید، تروریست‌های دستگیر شده به منظور انجام بازجویی به محل ناشناس انتقال یافتند.

به گفته سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم طی یک هفته گذشته تعداد 373 عملیات مشترک در سطح ایالت پنجاب صورت گرفته و تعداد 58 فرد مشکوک نیز تحت بازداشت و بازجویی قرار گرفتند.

 

ارسال نظر

 
1