خبر فوری

 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای پاکستانی در کولواه
کد خبر :994293831

09:52 1402/12/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کاروان ارتش پاکستان, کولواه,

در حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به کاروان نیروهای پاکستانی در کولواه 2 نظامی پاکستانی کشته شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به کاروان نیروهای پاکستانی در کولواه 2 نظامی پاکستانی کشته شدند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما روز سه شنبه مورخه 5 مارس(15 اسفند) کاروان نظامی ارتش پاکستان شامل 10 دستگاه خودرو را در حین بازگشت از منطقه بلور به سمت شاه باتل مورد حمله غافلگیرانه قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما با استفاده از تاکتیک جنگی خودروی موجود در انتهای این کاروان نظامی را با استفاده از سلاح‌های سنگین و خودکار هدف قرار دادند که در نتیجه آن 2 نظامی پاکستانی به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: بلوچستان منطقه‌ای جنگ زده است و ارتش پاکستان علی رغم استفاده از تمام توان و تجهیزات خود قادر به فتح آن نشده است، در حالی که مهین پرستی فدائیان بلوچ و نقش ملی آنها باعث تسخیر قلوب مردمان بلوچ شده است و اکثریت مردم حامی فدائیان بلوچ هستند، بر همین اساس حاکمیت پاکستان علی رغم استفاده از قدرت همه جانبه خود با شکست در سرزمین بلوچ مواجه است.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و بر عزم خود برای نجات سرزمین بلوچ از حاکمیت ظالم پاکستان با پشتوانه حمایت‌های مردمی تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1