خبر فوری

 
 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به ارتش پاکستان در آواران
کد خبر :984434059

10:03 1401/10/03


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, انفجار بمب کنار جاده ای, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان آواران اعلام داشت: در این حمله یک نظامی ارتش پاکستان کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان آواران اعلام داشت: در این حمله یک نظامی ارتش پاکستان کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه گفت: حوالی ساعت 2:50 بعد از ظهر روز پنجشنبه نیروهای ارتش پاکستان طعمه تله انفجاری ما در منطقه مالار شهرستان آواران شد.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما تله انفجاری را در یکی سنگرهای ارتش پاکستان واقع در منطقه کرکه دل در منطقه مالار شهرستان آواران نصب کردند، 2 نفر از میان 3 نیروی امنیتی  موجود ارتش پاکستان بلافاصله پس از ورود به این سنگر هدف تله انفجاری قرار گرفتند که در نتیجه آن یک نظامی در دم کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

وی در پایان بر تداوم حملات علیه نیروهای ارتش پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1