خبر فوری

 
 
دیدار رئیس گروه چینی سان واک با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان
کد خبر :983060378

12:06 1401/12/23


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و چین, سید امین الحق, وزیر فدرال فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان, کابل فیبر نوری,

هوکی رئیس گروه چینی سان واک صبح امروز سه شنبه در صدر هیئت عالی رتبه با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هوکی رئیس گروه چینی سان واک صبح امروز سه شنبه در صدر هیئت عالی رتبه با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار دو طرف پیرامون همکاری‌های دوجانبه، زیرساخت‌های سرمایه گذاری و مخابراتی در پاکستان و پروژه‌های شرکت سان واک در پاکستان در زمینه‌های مخابراتی و ارتباطاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان در این دیدار ابراز داشت: شرکت سان واک مجوز ارائه زیرساخت‌های مخابراتی در پاکستان را دریافت کرده است. سان واک با سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری، یک‌صد هزار کیلومتر در پاکستان را کابل‌کشی فیبر خواهد کرد.

هوکی رئیس گروه سان واک در این دیدار ابراز داشت: این شرکت در حال حاضر برای کابل‌کشی فیبر نوری در پاکستان مبلغ 5 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است، در فاز اول این طرح 5 هزار کیلومتر کابل فیبر نوری برای اتصال شهرهای مختلف کشور در دست انجام است. ما در حال حاضر برای کابل‌کشی نوری در خطوط راه آهن، بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی افزود: ما دارایی همکاری دیرینه با پاکستان هستیم و شرکت ما در بخش‌های مختلف به ارائه خدمات مشغول است.

وی خاطرنشان کرد: ما در حال رایزنی با وزارت راه آهن و مسئولان بزرگراه‌ها هستیم و امیدواریم به زودی تمامی موانع موجود در این زمینه رفع گردد.

رئیس گروه سان واک در ادامه این دیدار از حمایت‌های همه جانبه سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و تیم وی تقدیر نمود و گفت: صنعت فناوری اطلاعات و مخابرات تحت رهبری افرادی همچون سید امین الحق در حال تقویت و توسعه همه جانبه است.

ارسال نظر

 
1