خبر فوری

 
دستگیری سه افسر بازنشسته نظامی در ارتباط با دادگاه نظامی رئیس سابق سازمان اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :982925835

13:31 1403/05/26


برچسب ها : ISI, ارتش پاکستان, افسران ارشد ارتش پاکستان, دادگاه نظامی, رئیس سازمان اطلاعات پاکستان, ژنرال فیض حمید, سپهبد فیض حمید,

ارتش پاکستان گزارش داد که سه افسر بازنشسته ارتش پاکستان نیز در ارتباط با دادگاه نظامی علیه ژنرال فیض حمید رئیس سابق سازمان اطلاعاتی پاکستان ISI در بازداشت ارتش قرار دارند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| ارتش پاکستان گزارش داد که سه افسر بازنشسته ارتش پاکستان نیز در ارتباط با دادگاه نظامی علیه ژنرال فیض حمید رئیس سابق سازمان اطلاعاتی پاکستان ISI در بازداشت ارتش قرار دارند.

روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR گزارش کرد که این سه افسرا به اقداماتی مبتنی بر نقض نظم و انضباط ارتش متهم شده اند.

هرچند ارتش از سمت و اسم افسران بازنشسته اطلاعاتی منتشر نکرده است اما خبرگزاری خصوصی "جیو نیوز" گفته است که دو سرتیپ و یک سرهنگ از افسران بازنشسته نظامی تحت بازداشت ارتش می باشند.

روابط عمومی ادامه داد که تحقیقات بیشتر علیه برخی دیگر از افسران بازنشسته ارتش و همکاران آنها به دلیل داشتن منافع سیاسی و ایجاد بی ثباتی در کشور در جریان است.

گفته می شود که به همراه سرتیپ بازنشسته نعیم و سرتیپ بازنشسته غفار، سرهنگ بازنشسته عاصم از چکوال تحت بازداشت می باشند.

بر اساس جزئیات منتشر شده: سه افسر بازنشسته از نزدیکان ژنرال فیض حمید بودند که پس از بازنشستگی هم در امور سیاسی میان عمران خان و ژنرال فیض حمید اقدام به پیام رسانی می کردند.

ارسال نظر

 
1