خبر فوری

 
علی‌اف: آذربایجان برای روابط خود با پاکستان ارزش بسیاری قائل است
کد خبر :982205742

12:10 1402/12/25


برچسب ها : آصف علی زرداری, الهام علی اف, پاکستان و آذربایجان, تبریک, رئیس جمهور آذربایجان, رئیس جمهور پاکستان, روابط دوجانبه, همکاری دوجانبه,

الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان در پیامی به آصف علی زرداری، انتصاب وی به عنوان رئیس جمهور جدید پاکستان را تبریک و تهنیت گفت.


 

باکو: به گزارش راز نیوز | الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان در پیامی به آصف علی زرداری، انتصاب وی به عنوان رئیس جمهور جدید پاکستان را تبریک و تهنیت گفت.

در پیام تبریک رئیس جمهور آذربایجان به همتای پاکستانی خود آمده است: ارتقای دوستی و همکاری با کشور برادر پاکستان که بر پایه‌های مستحکم استوار است برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و سطح بالای درک متقابل بین دو کشور زمینه امیدوارکننده‌ای را برای گسترش بیشتر همکاری در زمینه‌های مختلف فراهم می‌آورد.

وی ابراز امیدواری کرد هر دو کشور در راستای تقویت و تعمیق شراکت و اتحاد استراتژیک دوجانبه بر اساس اعتماد، حمایت متقابل و برای ادامه موفقیت آمیز سنت‌های مثبت همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان در پایان مکاتبه خود برای آصف علی زرداری آرزوی سلامتی، شادی، موفقیت در مسئولیت‌های آینده و برای مردم پاکستان رفاه و سعادت آرزو کرد.

ارسال نظر

 
1