خبر فوری

 
 
دیدار ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان با وزیر دفاع عربستان سعودی
کد خبر :981485843

11:34 1401/10/15


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, خالد بن سلمان, ریاض, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, وزیر دفاع عربستان سعودی,

ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده جدید ارتش پاکستان که در نخستین سفر خارجی خود به عربستان سعودی سفر کرده است، امروز صبح در بدو ورود به فرودگاه ریاض توسط خالد بن سلمان وزیر دفاع سعودی مورد استقبال قرار گرفت.


ریاض: به گزارش راز نیوز| ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده جدید ارتش پاکستان که در نخستین سفر خارجی خود به عربستان سعودی سفر کرده است، امروز صبح در بدو ورود به فرودگاه ریاض توسط خالد بن سلمان وزیر دفاع سعودی مورد استقبال قرار گرفت.

ژنرال سید عاصم منیر و خالد بن سلمان سپس با یکدیگر به دیدار و رایزنی در خصوص مناسبات دوجانبه مشترک و موضوعات مهم سیاسی و امنیتی منطقه‌ای و جهانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خالد بن سلمان وزیر دفاع عربستان سعودی در ابتدا انتخاب ژنرال سید عاصم منیر به عنوان فرماندهی ارتش پاکستان را به وی تبریک گفت.

دو طرف در جریان این دیدار بر لزوم توسعه روابط دوجانبه و تداوم همکاری‌های نزدیک میان پاکستان و عربستان سعودی در بخش‌های نظامی و دفاعی تأکید کردند.

خالد بن سلمان وزیر دفاع عربستان سعودی نیز با انتشار پیامی در توییتر از دیدار با فرمانده ارتش پاکستان ابراز خرسندی نمود و گفت: ما در این دیدار بر مشارکت راهبردی میان دو کشور دوست و برادر تأکید کردیم، سطح روابط نظامی و دفاعی موجود را مورد بررسی قرار داده و در خصوص روش‌های مختلف تقویت همکاری میان دو کشور گفتگو کردیم.

 

ارسال نظر

 
1