خبر فوری

 
ارتش پاکستان 4 فرد مرتبط با برگزاری گردهمایی بزرگ بلوچ را دستگیر کرد
کد خبر :980729615

17:53 1403/05/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, ربودن, ربودن افراد, ربودن افراد بلوچ, گردهمایی, نیروهای امنیتی پاکستان, کمیته همبستگی بلوچ,

ارتش پاکستان در جریان تدارکات برنامه گردهمایی ملی بلوچ که قرار است در تاریخ 28 ژوئیه در گوادر برگزار شود، 4 فرد مرتبط با این برنامه را در شهر کراچی دستگیر و بازداشت کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان در جریان تدارکات برنامه گردهمایی ملی بلوچ که قرار است در تاریخ 28 ژوئیه در گوادر برگزار شود، 4 فرد مرتبط با این برنامه را در شهر کراچی دستگیر و بازداشت کردند.

بر اساس جزئیات، چهار نفر از فعالان کمیته همبستگی بلوچ هنگام انتشار بروشور در مورد برنامه گردهمایی ملی بلوچ در کراچی توسط نیروهای امنیتی دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

به گفته کمیته همبستگی بلوچ، سه فعال کمیته همبستگی بلوچ با اسامی شهداد بلوچ، صدام بلوچ و باسط بلوچ توسط معاون نظارت پلیس منطقه کلاکوت هنگام توزیع بروشور در خصوص این گردهمایی بزرگ بلوچ دستگیر شدند.

پس از بازداشت سه جوان بلوچ در کلانتری، آنها را به سازمان های اطلاعاتی تحویل دادند و چند ساعت بعد نیز یکی دیگر از فعالان کمیته همبستگی بلوچ را در کراچی به نام عبدالرحمن شاهمیر بلوچ پس از یورش به خانه اش، دستگیر و ناپدید کردند.

در همین حال، سخنگوی کمیته همبستگی بلوچ اعلام کرد: ما می خواهیم با کلمات روشن و بدون ابهام به دولت بگوییم که پایان دادن به این حرکت مردمی و ملی کمیته همبستگی بلوچ با زور غیرممکن است.

وی خاطرنشان کرد: دولت با توسل به زور، مردم بلوچ را تحریک می کند و پس از آن تمام مسئولیت واکنش عمومی بر عهده دولت خواهد بود.

ارسال نظر

 
1