خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو فرد بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان از کویته و نصیرآباد
کد خبر :980399533

11:53 1402/09/07


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, شهروندان بلوچ, نصیرآباد, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

2 تن از شهروندان بلوچ طی عملیات جداگانه نیروهای امنیتی پاکستان از مناطق کویته و نصیرآباد ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| 2 تن از شهروندان بلوچ طی عملیات جداگانه نیروهای امنیتی پاکستان از مناطق کویته و نصیرآباد ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید شدند.

بر اساس اعلام منابع آگاه محلی، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم و نیروهای امنیتی حوالی ساعت سه بامداد 23 نوامبر(2 آذر) سال جاری با یورش به منطقه نیو کاهان شهرستان کویته یک فرد بلوچ به نام جمال مری فرزند گل خان مری را دستگیر و به محل ناشناس منتقل نمودند.

به گفته این منابع، جمال مری تنها سرپرست دو خواهر و مادر خود بود که از طریق کارگری به تأمین مخارج اعضای خانواده خود مشغول بود.

از سوی دیگر اطلاعات واصله از شهرستان نصیرآباد ایالت بلوچستان نیز حاکی از آن است که نیروهای امنیتی پاکستان یک شهروند بلوچ به نام قیصر فرزند گزی خان را از روستای چهتر گوت میهانی ربودند.

هم‌زمان یک شهروند بلوچ به نام احمد ابراهیم که روز چهارشنبه 1 آذر ماه سال جاری از محله بازار دکی واقع در منطقه آبسر شهر تربت ربوده شده از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت.

ارسال نظر

 
1