خبر فوری

 
حاکم شهر راس الخیمه: پاکستان آینده بزرگ و روشنی در پیش دارد
کد خبر :980072605

19:26 1403/02/11


برچسب ها : پاکستان و امارات, پاکستان و امارات متحده عربی, روابط تجاری, سرمایه گذاری, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در امارات, سفیر پاکستان در امارات متحده عربی, شهر راس الخیمه, محمد اسحاق دار, وزیر امور خارجه پاکستان,

فیصل نیاز ترمذی سفیر پاکستان در ابوظبی با شیخ سعود بن صقر القاسمی حاکم شهر راس الخیمه امارات متحده عربی به گفتگو و رایزنی پرداخت.


راس الخیمه: به گزارش راز نیوز | فیصل نیاز ترمذی سفیر پاکستان در ابوظبی با شیخ سعود بن صقر القاسمی حاکم شهر راس الخیمه امارات متحده عربی به گفتگو و رایزنی پرداخت.

وی در این نشست، از جامعه تجاری شهر راس الخیمه خواست تا در فرصت های ویژه سرمایه گذاری در پاکستان سرمایه گذاری کنند.

فیصل نیاز ترمذی ضمن تأکید بر اهمیت پیوندهای تاریخی موجود میان پاکستان و امارات متحده عربی، بیان کرد: پاکستان در چهارراه آسیای جنوبی و مرکزی قرار دارد و از فرصت های ارتباطی و سرمایه گذاری متعددی برخوردار است.

وی همچنین به نمایندگی از اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان سلام و آرزوی بهترین ها را برای حاکم شهر راس الخیمه ابلاغ کرد.

در همین حال، شیخ سعود بن صقر القاسمی اظهار داشت: پاکستان به قلب او بسیار نزدیک است و این کشور آینده بزرگ و روشنی در پیش دارد.

سفیر پاکستان از شیخ صقر القاسمی برای تسهیل توافق بین اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد و اتاق بازرگانی راس الخیمه تشکر کرد و از ایشان خواست در اسرع وقت به پاکستان سفر کند.

در پایان این نشست مقامات دو کشور توافق کردند که برای همکاری و تسهیل تعاملات تجاری میان پاکستان و امارات متحده عربی با یکدیگر همکاری کنند.

ارسال نظر

 
1