خبر فوری

 
سفیر کویت: همکاری‌های پاکستان و کویت در بخش‌های مختلف ارتقا خواهد یافت
کد خبر :978891808

15:27 1401/12/12


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع فیصل آباد, اسلام آباد, پاکستان و کویت, روابط تجاری, سفیر کویت در پاکستان, فیصل آباد,

سفیر کویت در اسلام آباد روز گذشته در جریان دیدار با رئیس اتاق بازرگانی و صنایع فیصل آباد بر لزوم تعمیق مناسبات و ارتقای همکاری‌ها میان پاکستان و کویت تأکید کرد.


فیصل آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر کویت در اسلام آباد روز گذشته در جریان دیدار با رئیس اتاق بازرگانی و صنایع فیصل آباد بر لزوم تعمیق مناسبات و ارتقای همکاری‌ها میان پاکستان و کویت تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ناصر عبدالرحمان المطیری سفیر کویت در اسلام آباد روز گذشته با دکتر خرم طارق رئیس اتاق بازرگانی و صنایع شهر فیصل آباد ایالت پنجاب دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون سطح تجارت موجود میان پاکستان و کویت و ابعاد مختلف همکاری‌های دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سفیر کویت در این دیدار ابراز داشت: کویت در ازای صادرات محصولات نفتی به پاکستان، محصولات مختلفی از جمله گوشت و اقلام نساجی را از این کشور وارد می‌کند؛ اما به منظور تعمیق روابط دوستانه موجود میان دو کشور، همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های مختلف ارتقا خواهد یافت.

وی افزود: ما در حال تلاش برای ارتقای همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی و افزایش مراودات تجاری میان دو کشور هستیم.

در ادامه این دیدار رئیس اتاق بازرگانی و صنایع فیصل آباد عنوان داشت: هدف از این دیدار دوستانه تقویت بیش از پیش روابط دو کشور است.

وی با دعوت از سفیر کویت برای بازدید از اتاق بازرگانی و صنایع فیصل آباد خاطرنشان کرد: این امر به درکت بهتر ظرفیت‌های صادرات فیصل آباد کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1