خبر فوری

 
 
دیدار سفیر روسیه با مرتضی سولنگی وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان
کد خبر :978629731

17:12 1402/07/17


برچسب ها : پاکستان و روسیه, روابط دوجانبه, سفیر روسیه, فیلم سازی, وزیر اطلاع رسانی و رسانه, وزیر رسانه و اطلاع رسانی پاکستان,

دانیلا گینیچ سفیر روسیه در پاکستان با مرتضی سولنگی وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دانیلا گینیچ سفیر روسیه در پاکستان با مرتضی سولنگی وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار و در این نشست همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف از جمله رسانه ای و سفر وزیر اطلاع رسانی و رسانه روسیه به پاکستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر فدرال موقت پاکستان، گفت که وزیر اطلاع رسانی روسیه رسما برای سفر به پاکستان دعوت خواهد شد . در این بین توافقات احتمالی بین APP و خبرگزاری تاس، تلویزیون پاکستان و تلویزیون روسیه و رادیو روسیه رادیو پاکستان در سفر وزیر روسیه، نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مرتضی سولنگی گفت: در این دیدار تعهد دو کشور برای تقویت روابط در زمینه های مختلف از جمله امنیتی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و گردشگری بیان شد. وی بر لزوم گسترش همکاری‌های پاکستان و روسیه در زمینه‌های مختلف از جمله رسانه، سریال، فیلم، تولیدات مشترک و برنامه‌های آموزشی تاکید کرد.

وی خاطر نشان ساخت که پاکستان برای روابط خود با روسیه ارزش قائل است، پاکستان خواهان گسترش همکاری با روسیه در زمینه رسانه، سریال و فیلم است. تقویت روابط بین دو کشور و یافتن راه‌هایی برای دستیابی به اهداف مشترک صدای دل جامعه تجاری و مردم پاکستان است، ما اطمینان داریم که روابط متقابل ما به سمت آینده ای روشن مطابق با تقاضاهای در حال تغییر رشد خواهد کرد.

دانیلا گینیچ سفیر روسیه گفت که بین پاکستان و روسیه در هر زمینه‌ای از زندگی از جمله رسانه‌ها همکاری وجود دارد، روسیه می‌خواهد در سایر حوزه‌های زندگی از جمله رسانه با پاکستان همکاری کند، سریال های پاکستانی در روسیه بسیار محبوب هستند.

ارسال نظر

 
1