خبر فوری

 
خواجه آصف: پاکستان به مشارکت با سازمان همکاری شانگهای افتخار می کند
کد خبر :968246990

19:28 1403/02/07


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری شانگهای, پاکستان و سازمان همکاری شانگهای, خواجه محمد آصف, روابط دفاعی, روابط دوجانبه, سازمان همکاری شانگهای, همکاری دوجانبه, وزیر دفاع پاکستان,

وزیر دفاع پاکستان برای شرکت در نشست سالانه وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) به آستانه پایتخت کشور قزاقستان سفر کرده است.


آستانه: به گزارش راز نیوز | خواجه محمد آصف وزیر دفاع و تولیدات دفاعی در راس هیئت پاکستانی برای شرکت در نشست سالانه وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) به آستانه پایتخت کشور قزاقستان سفر کرده است.

در این نشست مسائل امنیتی منطقه از جمله ابتکارات همکاری دفاعی مورد بحث و بررسی مقامات کشورهای حاضر در این جلسه قرار گرفت.

وزیر دفاع همچنین با وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای دیدارهایی داشت تا در مورد همکاری های دفاعی دوجانبه رایزنی کند.

در این دیدارها موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله امنیت منطقه ای، مبارزه با تروریسم، وضعیت افغانستان، بررسی اولویت های امنیت ملی، تهدیدات افراطی، مدیریت مرزها و امنیت دریایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر دفاع پاکستان طی ایراد سخنانی در این مراسم از تشدید اوضاع در غزه ابراز نگرانی شدید کرد و گفت: پاکستان همواره از راه حلی عادلانه، جامع و پایدار برای مسئله فلسطین بر اساس قوانین بین المللی و قطعنامه های مربوطه سازمان ملل متحد دفاع کرده است.

وی بر تعهد تزلزل ناپذیر پاکستان نسبت به پلت فرم سازمان همکاری شانگهای تاکید کرد و گفت: من مجدداً تأکید می کنم که پاکستان به مشارکت با سازمان همکاری شانگهای افتخار می کند و کاملاً متعهد به تعمیق و گسترش بیشتر این همکاری است.

ارسال نظر

 
1