خبر فوری

 
قتل یک جوان شیعه به اتهام اهانت به اصحاب پیامبر(ص) در خانیوال پاکستان
کد خبر :966281329

10:59 1402/08/13


برچسب ها : ایالت پنجاب, پلیس پاکستان, پلیس پنجاب, ترور شیعه, تکفیری, تیراندازی, خانیوال, شیعه, شیعیان پاکستان,

یک جوان شیعه به نام عمیر علی روز پنجشنبه به دست یک فرد افراط گرا به اتهام واهی اهانت به اصحاب پیامبر(ص) در شهرستان خانیوال ایالت پنجاب به ضرب گلوله به شهادت رسید.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| یک جوان شیعه به نام عمیر علی روز پنجشنبه به دست یک فرد افراط گرا به اتهام واهی اهانت به اصحاب پیامبر(ص) در شهرستان خانیوال ایالت پنجاب به ضرب گلوله به شهادت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد طاهر مغل فرد افراط گرای وابسته به گروه‌های تروریستی تکفیری روز پنجشنبه عمیر علی را در منطقه مخدوم پور پهوران از توابع شهرستان خانیوال ایالت پنجاب به وسیله اسلحه کلت هدف قرار داد و وی را به شدت زخمی نمود.

به گفته منابع آگاه، عمیر علی بلافاصله به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل گردید؛ اما به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

به دنبال وقوع این حادثه پرونده قضایی علیه فرد قاتل به شکایت زاهد محمود پدر مقتول تشکیل گردید.

زاهد محمود در گفتگو با رسانه‌ها از تشکیل پرونده قضایی دروغین علیه فرزند خود به اتهام اهانت به اصحاب پیامبر اسلام(ص) خبر داد و گفت: پس از تشکیل پرونده در محرم سال جاری، عمیر علی به صورت موقت در لاهور اسکان یافت.

عمر فاروق رئیس پلیس شهرستان خانیوال در این خصوص خبر داد: قاتل دستگیر و اسلحه مورد استفاده در قتل ضبط شده است، برای عامل این اقدام چندین پرونده قضایی بر اساس مواد قانونی مرتبط با تروریسم تشکیل شده است.

وی گفت: مقتول در ماه محرم سال جاری به اهانت به اصحاب پیامبر اسلام(ص) متهم گردید و وی با قید وثیقه آزاد شده بود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس از تصمیم قاتل برای طرح ریزی عملیات قتل عمیر علی در ماه محرم سال جاری مطلع بود.

ارسال نظر

 
1