خبر فوری

 
 
ژنرال عاصم منیر: برای دفاع از تمامیت و حاکمیت ملی آمادگی کامل داریم
کد خبر :965561109

12:49 1402/12/19


برچسب ها : ارتش پاکستان, رحیم یار خان, رزمایش نظامی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان,

ژنرال عاصم منیر فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان از محل برگزاری رزمایش "شمشیر صحرا" در رحیم یار خان بازدید کرد.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| ژنرال عاصم منیر فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان، از تمرینات میدانی درحال برگزاری نیروهای مسلح در نزدیکی رحیم یار خان با عنوان "شمشیر صحرا" بازدید و یک روز کامل خود را با سربازان و افسران نظامی در حال تمرین گذراند.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، فرمانده سپاه کراچی و بازرس کل آموزش و ارزیابی در بدو ورود فرمانده نیروی زمینی به منطقه برگزاری رزمایش، از وی استقبال کرده و وی را از جزئیات این رزمایش آگاه کردند.

در ادامه بیانیه آمده است که هدف از این تمرین، افزایش توانایی حرفه ای و آماده شدن برای چالش های میدان جنگ در آینده است. ژنرال عاصم منیر در زمان حضور خود در رحیم یار خان، از تانک، پیاده نظام، پدافند هوایی، توپخانه و موشک هدایت شونده ضد تانک به کار گرفته شده در رزمایش دیدن کرد. همچنین هلیکوپتر های جنگی نیروی هوایی پاکستان هم در این رزمایش حضور دارند و از طرفی قابلیت جنگ الکترونیک و عملیات اطلاعاتی نیز بخشی از این رزمایش می باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان در سخنرانی خود با بیان اینکه برای دفاع از تمامیت و حاکمیت ملی کاملا آماده هستیم، گفت: نیروهای مسلح باید هرآن برای پاسخ به هرگونه اقدام ماجراجویانه دشمن، آماده باشند.

ارسال نظر

 
1