خبر فوری

 
دیدار و گفتگوی سفیر کره جنوبی با وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :963820216

09:42 1401/11/19


برچسب ها : اسلام آباد, اقتصاد پاکستان, پاکستان و کره جنوبی, روابط اقتصادی, روابط تجاری, سرمایه گذاری خارجی, سفیر کره جنوبی, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان,

سناتور اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان در جریان دیدار با سفیر کره جنوبی بر اهمیت مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و سئول و ارتقای همکاری‌ها میان دو کشور تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سناتور اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان در جریان دیدار با سفیر کره جنوبی بر اهمیت مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و سئول و ارتقای همکاری‌ها میان دو کشور تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سوسانگ پیو سفیر کره جنوبی در اسلام آباد روز گذشته با سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری و درآمد دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

در این دیدار که طارق باجوا دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور خزانه داری، طارق محمود پاشا دستیار ویژه نخست وزیر در امور درآمد و دیگر مقامات عالی رتبه وزارت خزانه داری پاکستان نیز حضور داشتند دو طرف در خصوص مناسبات دوجانبه میان پاکستان و کره جنوبی به بحث و تبادل نظر پرداختند و نسبت به افزایش سطح همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف اعلام آمادگی نشان دادند.

سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار به تشریح اهمیت روابط دوستانه و عمیق میان دو کشور پرداخت و بر اهمیت تجارت و سرمایه گذاری دوجانبه، تبادل نیروی انسانی و همکاری‌های توسعه‌ای میان دو کشور تأکید نمود.

وی خاطرنشان کرد: دولت توجه خود را بر روی دیگر ابعاد مناسبات دوجانبه متمرکز نموده است تا روابط موجود میان دو کشور به سطح جدیدی از خود ارتقا یابد.

وی در ادامه سفیر کره جنوبی را از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف برای سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی آگاه ساخت و گفت: دولت هرگونه همکاری و تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار خواهد داد.

در ادامه این دیدار سفیر کره جنوبی نیز نسبت به ارتقای روابط میان پاکستان و کره جنوبی به ویژه در بخش تجارت و سرمایه گذاری و تعمیق این روابط ابراز تمایل نشان داد و گفت: ما باید روابط خود در بخش‌های تجارت و سرمایه گذاری را ارتقا و افزایش دهیم.

ارسال نظر

 
1