خبر فوری

 
 
ربوده شدن 5 نفر به دست نیروهای امنیتی پاکستان از کویته و کیچ
کد خبر :963623770

13:12 1403/06/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق کویته و کیچ ایالت بلوچستان 5 نفر بازداشت و ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق کویته و کیچ ایالت بلوچستان 5 نفر بازداشت و ناپدید شدند.

طبق گزارش منابع آگاه از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم و ماموران سرویس های اطلاعاتی شب گذشته با یورش به منطقه A1 کویته یک وکیل به نام فدا احمد دشتی را ربودند.

نیروهای امنیتی پاکستان همچنین طی عملیاتی در حوالی میدان گولی مار واقع در خیابان بروری شهر کویته نیز حوالی ساعت 12 شب به منزل یک وکیل به نام صلاح الدین فرزند محمد ایوب مینگل اهل منطقه ناگ شهرستان واشک یورش برده و وی را تحت بازداشت قرار دادند.

کیا بلوچ روزنامه نگار محلی ایالت بلوچستان در واکنش به این اقدام نهادهای اطلاعاتی پاکستان اظهار داشت: فردی که 5 الی 6 سال از عمر خود را برای یادگیری و درک قانون صرف می کند و در تمام طول زندگی خود به دفاع از قانون می پردازد توسط عده ای نا آشنا به قانون و در یک اقدام فرا قانونی ربوده می شود، حال این افراد مدعی اجرای قانون در کشور هستند.

علاوه بر این گزارش های واصله از شهرستان کیچ ایالت بلوچستان نیز حکایت از ربوده شدن 3 فرد بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان دارد.

طبق اعلام منابع آگاه، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز جمعه 16 شهریور ماه با یورش به منطقه چب از توابع بخش بلیده شهرستان کیچ 3 نفر به نام های اکرم فرزند نصیر احمد، عبدالمالک فرزند راشد علی و صلاح الدین فرزند شیر محمد را بازداشت و با خود به زندان های اطلاعاتی منتقل نمودند.

ارسال نظر

 
1