خبر فوری

 
شهباز شریف اقدامات وحشیانه اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه را به شدت محکوم کرد
کد خبر :963096877

13:40 1403/05/30


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و فلسطین, سازمان ملل متحد, سفیر فلسطین, غزه, محمد شهباز شریف, محکوم کردن, مردم فلسطین, مسئله فلسطین, نخست وزیر پاکستان, نوار غزه, کمک های بشردوستانه,

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز سه شنبه بر حمایت بی دریغ پاکستان از مردم فلسطین و حق تعیین سرنوشت آنها تأکید و اقدامات وحشیانه اسرائیل علیه فلسطینیان بی گناه غزه را به شدت محکوم کرد.


اسلام اباد: به گزارش راز نیوز | شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز سه شنبه بر حمایت بی دریغ پاکستان از مردم فلسطین و حق تعیین سرنوشت آنها تأکید و اقدامات وحشیانه اسرائیل علیه فلسطینیان بی گناه غزه را به شدت محکوم کرد.

احمد جواد ربیع سفیر فلسطین در اسلام آباد به مناسبت پایان مأموریت دیپلماتیک اش در پاکستان با محمد شهباز شریف نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

شهباز شریف در این نشست بیان کرد: وحشی گری و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر 2023 منجر به کشتار غم انگیز و دلخراش بیش از 49 هزار فلسطینی بیگناه از جمله زنان و کودکان و بیش از 90 هزار زخمی شده است.

وی بر تعهد و حمایت قوی پاکستان برای یافتن راه‌حل عادلانه و پایدار برای مسئله فلسطین از طریق راه‌حل دو کشوری با ایجاد کشور مستقل فلسطین با مرزهای قبل از سال 1967 به پایتختی قدس شریف مطابق با قطعنامه های مرتبط سازمان ملل متحد تأکید کرد.

احمد جواد ربیع نیز از حمایت نخست وزیر پاکستان از آرمان فلسطین و همچنین میزبانی از وی در مدت پنج سال تصدی خود تشکر و از موضع تاریخی و پایدار پاکستان در قبال فلسطین و کمک آن به تلاش های بین المللی برای صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

سفیر فلسطین همچنین از دولت پاکستان برای ارائه کمک های بشردوستانه بسیار مورد نیاز و ارائه بورسیه تحصیلی به دانشجویان پزشکی فلسطینی برای تکمیل تحصیلات خود در پاکستان تشکر کرد.

نخست وزیر پاکستان برای سفیر فلسطین در مأمویت های آینده اش آرزوی موفقیت کرد.

ارسال نظر

 
1