خبر فوری

 
 
دیدار فرماندار و وزیر اطلاع رسانی خیبر پختون خوا با سرکنسول ایران در پیشاور
کد خبر :962048226

08:51 1402/10/20


برچسب ها : پاکستان و ایران, پیشاور, حاجی غلام علی, سرکنسول ایران, فرماندار ایالت خیبر پختون خوا, وزیر اطلاع رسانی و رسانه, کنسولگری ایران,

حاجی غلام علی فرماندار ایالت خیبر پختون خوا به همراه وکیل فیروز جمال شاه کاکاخیل وزیر اطلاع رسانی ایالت در دیدار با علی بنفشه خواه سرکنسول ایران در پیشاور، شهادت شهروندان ایرانی در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفتند.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| حاجی غلام علی فرماندار ایالت خیبر پختون خوا به همراه وکیل فیروز جمال شاه کاکاخیل وزیر اطلاع رسانی ایالت با حضور در کنسولگری ایران در پیشاور، با سرکنسول علی بنفشه خواه دیدار و ضمن عرض تسلیت شهادت شهروندان ایرانی در حادثه تروریستی کرمان، مراتب همدردی خود و مردم ایالت را ابراز داشتند.

فرماندار ایالت خیبر با دعا برای علو درجات شهدا و بهبودی فوری افراد زخمی شده در انفجار های شهر کرمان، اظهار داشت که درپی ضایعه ده ها جان گرانبها به دولت و مردم ایران تسلیت می گویم. وی در ادامه حادثه تروریستی کرمان را بسیار تاسف بار و مذموم عنوان کرد و گفت: مردم پاکستان از جمله ایالت خیبر پختون خوا در این لحظات غم بار در کنار مردم ایران ایستاده اند.  

ارسال نظر

 
1