خبر فوری

 
 
دیدار خداحافظی سفیر قطر با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :951668294

10:35 1402/04/15


برچسب ها : پاکستان و قطر, دیدار خداحافظی, روابط دوجانبه, سفیر قطر, شیخ سعود عبدالرحمن الثانی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

شیخ سعود بن عبدالرحمن الثانی سفیر قطر در اسلام آباد روز گذشته (14 تیر) درپایان ماموریت دیپلماتیک خود در پاکستان، با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار خداحافظی انجام داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ سعود بن عبدالرحمن الثانی سفیر قطر در اسلام آباد روز گذشته (14 تیر) درپایان ماموریت دیپلماتیک خود در پاکستان، با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار خداحافظی انجام داد.

محمد شهباز شریف در این دیدار ضمن ابراز امیدواری در این خصوص که دو کشور پاکستان و قطر علاوه بر متمرکز شدن بر تجارت و سرمایه گذاری، روابط فیمابین را بیش از پیش توسعه و مستحکم خواهند نمود، با اشاره به سفر اخیر هیئت سرمایه گذاری قطر، گفت: این امر نشان دهنده تمایل قطر برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان است. وی بر لزوم توسعه همکاری ها در بخش های تبادلات در سطح عالی، امنیت غذایی، انرژی، فناوری اطلاعات، معدن و دفاع تاکید کرد .

نخست وزیر پاکستان در ادامه با ابراز خرسندی از مناسبات دیرینه برادرانه میان دو کشور، عملکرد سفیر در تقویت بیشتر این روابط را مورد ستایش قرار داد.   

گفتنی است سفیر قطر در دوران کرونا و سال 2020 میلادی در پاکستان مشغول به فعالیت شده بود که ماه جاری میلادی با پایان ماموریت دیپلماتیک خود در پاکستان، این کشور را به مقصد قطر ترک خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1